
حالا که صورتتو به پنجرة این سقاخونه گذاشتی ان شاءالله حاجت روا بشی. اگه اشکی ریختی و حالی کردی، یه شمع روشن کن و ما رو هم دعا کن... یا علی...یا علی... سقا خونه...ما را در سایت سقا خونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: يکشنبه 24 بهمن 1400 ساعت: 22:27